BZ

Aku sirius sibuk dengan aktiviti pindah ke rumah baru dan mengemas dan mengapdate barang2x dalam rumah baru, dari menyewa skang aku dah miliki rumah sendiri hasil meminjam wang dari pada pihak bank. Mana mampu nak beli guna cash duit sendiri, 50 tahun belum tentu boleh, tu pun nak sediakan 20% dah macam nak terberak setiap hari.

Tapi kalau gaji aku sama macam gaji CEO CIMB lainlah, Anak menteri pelancongan ke, Anak Bekas Perdana Menteri ke, Anak Sultan Ke, Anak tokey kedai Makan kat RNR ke atau aku ada tetek yg comel, mungkin aku mampu memanipulasi tetek aku di dada2x akhbar untuk tackle anak menteri, sultan, raja dan seangkatan dengan semua tu. Selamba jer boleh boli Banglo RM 7 ke 10 juta. Tak pun dpt hadiah banglo ke kalau ada tetek comel.

Lepas tu mamat celaka depan aku nih selalu buat aku susah nak cari idea ngapdate blog nih.

OK bai.

P/S : Tapi jangan ek lupa aku adalah seorang lelaki tulen yang baik. Tadi tu cuma 'jikalau' je.

Comments