Bicara dengan Fake Athies + bodoh memang tak akan ada 'GOL'.

Minggu lepas masa on da way pulang dari pekan koboi ke KL. Aku terpaksa mencipta perkara mual. Rancangan hilangkan rasa mengantuk memang succes cuma input yang aku beri tak dapat masuk dalam otak penerima. Mungkin sebab masalah penuaan atau kurang faham. Maklumlah yang paling penting dapat pulang dengan cara paling selamat.

Tapi aku akan repeat balik untuk kesejahteraan cara dan tata kerja mengikut sistem bukan kapitalis dan lebih demokrasi. Aku nak terapkan pemahaman tolak ansur dalam perancangan kerja dari 'Person Incharge dan Striker'.

Kerja pun sama macam pelan dan strategi permainan bola sepak ada gol keeper, ada defender, midfeild, centre forward, wings, key player. Kalau manager pasukan berjaya memberi arahan tapi midfield gagal berfungsi pun boleh dikira sebagai kegagalan memberi arahan atau midfeild tak perform masih lagi dalam kategori strategi tak menjadi. Malah jika seringkali berlaku perkara yang sama dalam setiap game biasanya manager atau jurulatih pasukan akan dipecat. Atau pemain yang selalu tak perform akan dicicirkan atau diberikan kata dua atau akhirnya berambus cari team lain.

Macam Rajagopal.

Tapi bukan cerita diatas yang aku nak sampaikan cuma bicara aku ini ada kena mengena dengan perkara2x yang disebut. Kalau tak faham boleh pergi matikan diri atau jangan baca berulangkali.

Tapi sicilaka ini tak faham maksud demokrasi terpimpin.



Comments